Юлия Викторовна об открытой паре с нами

 

Юлия Викторовна об открытой паре с нами




Ти можеш їздити по тих самих дорогах
рік за роком.
Але щоб прогресувати,
тобі потрібно їздити
новими маршрутами.

[Марк Ремі, журналіст]


Монолог...

Так швидко плине час... Ще ніби вчора був вересень, перша зустріч зі студентами четвертої групи, а сьогодні необхідно звикати до думки, що закінчується курс «Основи менеджменту». Так, можливо це банально, але навіть не знаю чи може щось у цьому світі бути постійним...
Кожен викладач навчає безмежно велику кількість студентів. я ніколи не намагалася виокремлювати і відділяти тих чи інших студентів, але не виокремлювати групу мабуть неможливо, тому що кожна група це своєрідний індивідуальний міні колектив зі своїми звичками, традиціями, корпоративністю, настроєм і бажанням працювати. Після кожної проведеної пари зі студентами 4-ї групи, 3-го курсу я розуміла, що це найкраща одна з найкращих груп з якими мені доводилося працювати в цьому навчальному році. саме тому з легкістю і без вагань виникло бажання провести з ними відкрите заняття з дисципліни «Основи менеджменту» на тему: «Відповідальність та етика у менеджменті».
Власне, саме ця подія і стала основою для написання монологу... Це була передостання пара з вивченого курсу і заняття проходило у формі модерації. Якщо комусь незрозуміле таке слово, то можна поточнити, що модерація – це певний метод вирішення того чи іншого проблемного питання (воно називається модераційне питання). Вивчивши досить багато різноманітних тем, мої студенти вже знали, що таке менеджмент, закони, закономірності, принципи, функції та методи менеджменту, знайомі з поняттями лідерства, етики, відповідальності. Майбутня спеціальність (менеджмент готельно-ресторанн...) вимагає знання того яким повинен бути справжній менеджер, що він повинен знати, вміти і до чого прагнути. Отже модераційне питання вимагало свого закінчення, а розпочиналося словами «СПРАВЖНІЙ МЕНЕДЖЕР ПОВИНЕН...». Далі були досить цікаві і неординарні відповіді ...вміти швидко приймати рішення, бути лідером, цілеспрямованим, прагнути до максимального задоволення мети і цілей, бути як грім серед ясного неба, ерудованим, відповідальним, знати свої обов'язки та моральний кодекс... На основі цих відповідей ми сформували кластери. Далі студенти розподілилися на міні групи обговорюючи переваги та недоліки того чи іншого кластера. в кінці було підведено підсумки. В будь якому випадку описати і висловити словами всю пануючу атмосферу досить важко, адже краще один раз побачити, ніж сто почути. Кожна людина є особистістю, у кожного свої почуття, емоції, враження, кожному судити по своєму. Щодо мене, то не лише відкрите заняття, але й всі попередні (25 не так і мало) залишили мені тільки гарні спогади, приємні враження і мрію про майбутню співпрацю в наступному навчальному році, наприклад при вивченні дисципліни «Операційний менеджмент».

Щиро дякую за плідну співпрацю, взаємопорузуміння, цілеспрямованість, проявлений інтерес до вивчення дисципліни…

З найкращими побажаннями і до зустрічі!

Асистент кафедри менеджменту Гайдай Юлія Вікторівна.

Зворотній зв’язок JGaid@rambler.ru


Создан 11 апр 2006



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником